Het thema zal zijn: Wat betekent geloofsverdieping voor jou?

Dat klinkt misschien nogal abstract, maar we gaan met elkaar, in kleinere groepen, op zoek naar de vraag wat geloofsverdieping voor jezelf inhoudt. Gaat het over méér weten over een tekst? Of gaat het om woorden of beelden verbinden met nú? Of zoek je naar een nieuwe of andere betekenis van de woorden door ze te verbinden met muziek, met verbeelding, met theater? We proberen daar achter te komen aan de hand van een concrete bijbeltekst. Welke? Dat ontdek je 3 juli.

Vanaf 19.45 uur kun je binnen lopen. Om 20.00 uur beginnen we. Tegen 21.45 uur ronden we de avond af.

Deze avond zal voor het eerst Jan Willem Drost aanwezig zijn. Hij vervangt Trijnie Bouw binnen Kerklab. Zij heeft afscheid genomen als predikant van Zaltbommel. En nog 1 vraag: als je komt, wil je dan een tijdschrift of boek (met foto’s en illustraties) meenemen dat je niet meer terug hoeft? Dan kunnen we die binnen Kerklab gebruiken.

Het Anker vind je aan de Vergtweg 87, Zaltbommel

Durf je de uitdaging aan? Je bent van harte welkom!